Devotissimo suo♥

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Cat♥ - 15 april 2014 18:36

Heej! Idag har jag vart på skolan och haft tre långa kemi-lekioner med en otroligt dryg lärare. Det kommer hända varenda Tisdag framöver. #fuckmylife ):


Men å andra sidan så har jag haft det kul på rasterna, jag och några andra i min klass spelade Sanning eller Konka! Skitkul, och nu har jag en video av min kompis som står upp på bordet, och vad gör han? Jo, han dansar breakdance! Fast alla ville inte göra det som de fick som konka, men om man är med i leken får man väl leken tåla?! 


På Torsdag ska det vara utklädningsdag på min skola, med Disney-tema! Man kan vinna pris för bäst utklädda klass, grupp eller individ. JAG SKA VINNA! :D Okej, kanske inte. Men jag har något otroligt bra på gång med min utklädnad, men jag kan ju inte avslöja allt nu. Min enda ledtråd är:


Let it go, let it go!

Can't hold it back anymore! 

Let it go, let it go!

Turn away and slam the door!


Och:


Love is an open door, love is an open door

Life can be so much more!

With you, with you, with you, with you, with you!

Love is an open door...

 


Ses nu, mina små snögubbar, vi hörs imorgon! 


(Kan inte skriva om Games of Thrones atm, eftersom jag inte hunnit sett det än...)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Cat - en 14 årig tjej som bloggar lite om allt och inget♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yaoi&Yuri~

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards