Devotissimo suo♥

Alla inlägg under maj 2014

Av Cat♥ - 19 maj 2014 22:35

Jag började dagen klockan 12.20 idag. ....Ja, jag försov mig ;3; Inte med meningen dock. Så jag började gråta. Orkade verkligen inte gå till skolan, och vara med min hatade lärare Annika i två timmar. Så jag stannade hemma! Mamma kom hem, så vi åkte till Krokom och köpte blommor till balkongen bland annat. Verkligen synd, för jag och min kompis tänkte konfrontera en annan " kompis" idag. Hon betedde sig jättedåligt mot oss i fredags. För ingen anledning alls. (och tydligen idag också) Medans vi var superbästisar allihop dagen innan. Dafudge o_o.
Men vi får ta itu med det imorgon. Yesh.

Av Cat♥ - 18 maj 2014 12:16

Så igår sov Gilbert över, vi hade jättekul (blev höga på syrebrist) och gjorde ett cosplay instagram konto. Hell yeah.

Så vi heter derpcosplayss. Så stolta xD Och så gjorde vi en youtube.... Men videon där typ suger xD Helt meningslös. SKA FÖRSÖKA LÄGGA UPP LITE MER VÄRDA VIDEOS. Vi heter iallafall derpcosplays. Yesh.


Vi gick på omegle och träffade en väldigt cool kille som gillar Game of Thrones, Breaking Bad och South Park. I LUV IT. Vi cosplayade som Dave och John från Homestuck först, och sedan Kenny och Cartman/Clyde/Whatevah 8D 


Anyways, sov tre timmar inatt. Skööönt. =3= Ska cykla till Elin i detta vackra väder för att plugga. Och evetuellt göra annat, hehe.... ;D *omegle&southpark&anime*

Av Cat♥ - 16 maj 2014 23:50

Som titeln påstår, så pågår det lite drama just nu. Jag ger ett tips:
Om du tänker vara med de du påstått hata, var inte taskig mot dina riktiga vänner. Vänd de inte ryggen när de inte har gjort något. Och isåfall, åtminstonde prata igenom med dem. Tack.

Om inte annat så kommer jag och Elin att paddla tillsammans på en paddlingsutflykt med klassen. Jihooo! ...Kommer drunkna båda två xD Men om vi ska faila, så failar vi tillsammans...!

Godnatt, här är en bild på yaoi från South Park :D

Av Cat♥ - 14 maj 2014 21:08

Hej... Igen... 


Har inte bloggat på forever nu. Blir faktiskt förvånad ifall någon läser detta överhuvudtaget =,= Okej, så kort uppdatering:

Jag får inte hålla på med Snapchat, Youtube (Bara appen dock) och Instagram tills på Fredag. Om allt går enligt planen så får vi bakelser av våran lärare. MEN GUD ÄR DET SVÅRT D: Kan inte motstå youtube...


För det andra så har jag fått Elin att börja gilla anime. Jag och min kära broder Gilbert har försökt att få henne att gilla anime, yaoi och manga i ungefär två år, men det krävdes bara en dag för mig! :D Mwehehe.... Hon vet inte vad hon ger sig in på. Hon verkar däremot inte shippa något, och hon är inte helt inne på South Park än, men I'm working on it.


Tydligen, enligt Gilbert, är det den största douchebagen i Östersunds historia som chattat med mig och frågar efter min Snapchat. Fuck D: Han kommer säkert skicka nakenbilder, I swear to God. Men vi får se på fredag!


När jag inte har någonting att göra, kanske jag borde lägga upp videos. Bara att jag inte har någon aning om vad jag ska göra i videosarna. Men det ordnar sig.


Godnatt nu. *eskimå-puss*

Presentation


Jag är Cat - en 14 årig tjej som bloggar lite om allt och inget♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yaoi&Yuri~

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards