Devotissimo suo♥

Alla inlägg under juni 2014

Av Cat♥ - 28 juni 2014 01:51

Jag är med i ett chattrum på LINE med många awesome personer. Jag älskar det riktigt mycket, även om jag inte känner någon förutom min kompis Gilbert där. Idag sa en tjej som kallar sig Shizuka att det var hennes sista dag i detta liv. Hon skrev att hon skulle dö. Jag tvivlade självklart, men blev ändå lite orolig. Efter att några andra i chattrummet undrat wtf som pågår, meddelade hon att hon har problem med hjärtat. Däremot så skämtade hon om att hon ska dö (hon har tre månader kvar igentligen enligt doktorerna.). En kille (tror jag) som heter Stelth blev ganska... Inte direkt sur, men han sa åt henne att eftersom han har hjälpt psykologiskt med folk med de problemet (om jag minns rätt, eller något liknande) så tar han sådana här saker väldigt seriöst. Han berättade att han är ledsen för henne, men att hon inte bör skämta om döden och leka med andras känslor.

Jag kommenterade också. Jag skrev att döden betyder mycket för vissa och att hon aldrig bör skämta på det sättet och göra andra oroliga. Inte på det sättet. Jag har inte skrivit om detta, men min mamma är sjuk och att hon skämtade om att hon skulle dö idag kändes jättejobbigt.

Sedan kommenterade andra saker som "visst, hon kanske gjorde fel, men var inte så grymma mot henne" och "tror ni inte att det är jobbigt nog att leva med den där sjukdomen?"

Jag kände mig hemsk för att jag låtit grym och arg, men precis när jag skulle förklara och ursäkta mig så skrev Naomi att Shizuka läser allt och vill inte att vi skulle prata om det. Så jag hann inte, och jag kände mig ännu värre. Tillslut skickade jag ett pm till henne ändå. När hon är borta vill jag inte ångra att jag inte försökte. Hon var lite komplicerad, men på ett sätt gillar jag det. Men hon bara... Det känns som att hon hade vart snällare om hon inte skrivit det där på slutet, för nu ligger jag och gråter.

Om det var någon som läste allt, thank you. Jag ville mest bara få ut allt så att jag kan sova. Jag vet ärligt talat inte ens varför jag gråter längre.

Av Cat♥ - 23 juni 2014 01:00

Är hemma ifrån Sundsvall nu och det känns bra (: Ser på Pretty Little Liars på en superseg och bamselaggig dator. Funkar inte så jättebra... Men avsnittet är spännande iallafall!

Såg The Fault in Our Stars igår med Frida, min styvsyster och min ointresserade bror Alexander. Jag har läst boken, och förvänta er en recension, en review, utav filmen. SÅ BRA. ;~; Jag grät. Alot. Det var bara fyra till i bio-salongen dock xD

Under resan hem stannade vi vid birsta och fikade lite. Här har ni bild på min chokladbrownie~! (Och smoothie!)

Av Cat♥ - 20 juni 2014 23:55

Glad midsommar allihopa! Hoppas att ni har haft en härlig dag idag! C: Spenderade en stor del av dagen med att chatta online xD Min kompis i den chatten shippar tydligen mig och en annan tjej som heter justthatqueen! Haha, så min kompis kom på shipnamnet justthatcat x,3 Så jag började chatta med henne och hon är jättehärlig och söt! Och jag fick reda på att hon bor i Danmark o_o Vilken slump att vi båda bor i Norden! A destiny made in the stars~ Nejdå, men otroligt coolt ändå!

Nu ska jag sova, så att jag slipper vakna jättesent imorgon ;_; Är hos styvfamiljen i Sundsvall, så måste äta frukost i samma tid som alla andra.

Godnatt~

Av Cat♥ - 16 juni 2014 01:43

Som titeln så fint påpekar så har jag inte mardrömmar längre. Aldrig så att jag blir rädd, ofta ingenting alls som jag kommer ihåg. Senaste gången var för... 3/2 år sedan? Kanske mer. Och ändå brukar jag kolla och läsa skräck och bli pissrädd!

Däremot, förra natten hade jag en intressant dröm. Min klass var i någon buss, och skulle på klassresa. Plötsligt hände någonting och jag kommer ihåg att en kille i min klass som heter Milton blev dödad. Tror han kvävdes, slets upp osv. Och sedan dog flera av oss likaså. I slutet kastade våran lärare godis åt oss, och sa att vissa elever, bland annat jag, var väldigt duktig och aktig i blicken när de andra dödades. Hon var typ stolt :C Sedan stannade bussen i skogen och vi stannade där ett tag. När vi skulle åka hem var Miltons lik fortfarande där, och jag började gråta för att han var ju borta. Min lärare blev helt förbryllad och fattade inte varför jag var ledsen xD Min kompis kramade om mig, och sedan åkte vi hem, med liket synligt och allt... Sedan vaknade jag o_o

Förstod noll, men jag gillade konceptet. Jag har för mig att storyn var bättre, och att jag ärligt talat försökte somna tillbaka till drömmen när jag vaknade. Ingen direkt mardröm, men intressant var den iallafall!

Av Cat♥ - 16 juni 2014 01:32

Summertime!

Ja, nu är det sommarlov allihopa. Härligt! Nu kan man återgå till Öland, grillad flintastek, sköna låtar och underbar värme! Haha, slår vad om att inget som just nämnde kommer hända mig xD

Var med mina tjejer Astrid, Elin och Jenny igår! Hade kul, och när jag kom hem kände jag mig febrig! (Jag älskar feber mer än jag älskar pokky ;3;) Imorgon ska jag och Christ (Gilberts nya smeknamn, mwahaha) ordna något till the Dollars! (en slags anonym organisation: dollars-bbs.org , lösenordet är "baccano")
Dollars Day kommer ju snaart *3* 19 Juni...

Av Cat♥ - 8 juni 2014 00:43

Det var inte så jättehemskt på paddlingen! "Toalett"-besökena gick galant, och ingen creepade mitt i natten.

Däremot, att paddla i två till två och en halv timme är inget vidare. Jättejobbigt. Dessutom har man träningsverk dagen efter då man ska paddla igen :o(

Men nät vi kom fram var det en sandstrand, och det såg exakt ut som i Hunger Games: Catching Fire. Osså lekte vi Hunger Games också! Cx Fast jag vann inte. Jag blev mördad på en sten av tre killar ur min klass. Fast jag valde ett bra ställe, eftersom de knappt kom nådde mig! 8D

Skogen såg däremot ut exakt som en slenderman-skog. O_o

Men det var faktiskt mysigt när man väl var där, och jag skulle grymt göra det med klassen igen c: Minus paddlingen.och killen i min klass.som jag fick psykbryt över, men jaja ^^

Nu ska jag lyssna på regnet och somna, godnatt! :33

Av Cat♥ - 4 juni 2014 07:00

Nu ska jag ut o paddla! Jättekul ._.' Ska sova över där med min klass.... UTAN TOALETT ;_____________;

Jag kommer att dö..... Kommer att hålla mig ouo Vill inte göra det i skogen... Tänk om någon skulle komma! O__________o Fyyyyyy.......
Kommer inte få ta med mobilen, så asdfgfggghhjjhhk inga bilder ;3;

Av Cat♥ - 2 juni 2014 20:10

Denna serie har jag kollat på länge sedan, och nu kollar jag om på den med min mamma som verkligen gillade den. Så jag tänkte göra en utvärdering på den! C:


Hana Yori Dango


Presentation


Jag är Cat - en 14 årig tjej som bloggar lite om allt och inget♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yaoi&Yuri~

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards