Devotissimo suo♥

Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Nightmares does not exist to me.

Av Cat♥ - 16 juni 2014 01:43

Som titeln så fint påpekar så har jag inte mardrömmar längre. Aldrig så att jag blir rädd, ofta ingenting alls som jag kommer ihåg. Senaste gången var för... 3/2 år sedan? Kanske mer. Och ändå brukar jag kolla och läsa skräck och bli pissrädd!

Däremot, förra natten hade jag en intressant dröm. Min klass var i någon buss, och skulle på klassresa. Plötsligt hände någonting och jag kommer ihåg att en kille i min klass som heter Milton blev dödad. Tror han kvävdes, slets upp osv. Och sedan dog flera av oss likaså. I slutet kastade våran lärare godis åt oss, och sa att vissa elever, bland annat jag, var väldigt duktig och aktig i blicken när de andra dödades. Hon var typ stolt :C Sedan stannade bussen i skogen och vi stannade där ett tag. När vi skulle åka hem var Miltons lik fortfarande där, och jag började gråta för att han var ju borta. Min lärare blev helt förbryllad och fattade inte varför jag var ledsen xD Min kompis kramade om mig, och sedan åkte vi hem, med liket synligt och allt... Sedan vaknade jag o_o

Förstod noll, men jag gillade konceptet. Jag har för mig att storyn var bättre, och att jag ärligt talat försökte somna tillbaka till drömmen när jag vaknade. Ingen direkt mardröm, men intressant var den iallafall!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cat♥ - 12 augusti 2014 00:38

Hejhej, sitter och tittar på Orange is the New Black. Beroende framkallande som bara den! Håller även på att färga håret blått. Har haft det i snart 5 timmar och ska skölja ut det om en halvtimme eller så. Vilken färg? Jo, blått! (: Jag kör Ramona Fl...

Av Cat♥ - 30 juli 2014 08:49

Ikväll blir det tjejkväll med några tjejer i klassen 8D Vi ska sova över hos mig, köpa massa godis och sådant, och bara parta *^* Jag längtar. Min kompis Elin (som jag nämner ganska ofta här xD) ska sminka mig! Så jag vet inte om jag borde vara glad ...

Av Cat♥ - 29 juli 2014 01:34


Fick ett halsband utav min farmor igår (åkt hem nu ):) och det är seriöst ahsbwjjwvhshwjsjs SÅ FINT ;AA; Finaste halsbandet jag sett på riktigt. Tänker aldrig lämna mig ifrån det =3= Yesthatqueen (en internetkompis) sa åt mig att göra den till en ...

Av Cat♥ - 18 juli 2014 02:09

Skrev aldrig om att jag åkte till Paris i... April eller Maj... Tror det var April! Så här får ni äntligen bilderna som jag tagit xD ...

Av Cat♥ - 18 juli 2014 02:02


Jag har spenderat heeela dagen till att packa. Så mycket kläder för en vecka i Skövde, så lite tid. Imorgon ska vi packa in allt i bilen c: SEN ÄRE BARA ATT KÖRAA!! Kommer träffa farmor, farfar mina tre söta kusiner (och otroligt busiga), min fa...

Presentation


Jag är Cat - en 14 årig tjej som bloggar lite om allt och inget♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yaoi&Yuri~

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards