Devotissimo suo♥

Direktlänk till inlägg 16 juli 2014

Slap me right in the face.

Av Cat♥ - 16 juli 2014 11:28

Jag har inte varit aktiv alls här, hahaa.... Känn er fria att rycka mig i öronen ;___; TAR JÄTTEFINA BILDER OCH TÄNKER ATT JAG SKA LÄGGA UPP PÅ BLOGGEN MEN NEEEEEJDÅ. .__.

Så min kompis Elin har just kollat färdigt på Amnesia, och kollar nu på Uta no Prince-sama :3 Personligen var Amnesia bäst (och det tycker hon nog också, hon älskade den?) men Uta no Prince-sama var helt underbar också! Däremot såg jag inte andra säsongen... Oh shiet måste berätta för henne att Syo är min =3=
Ser ju på Danganronpa just nu~ Har bara sett två avsnitt, men den är bra!
OwO Gillar verkligen storyn!!
Men nu måste jag byta om och åka till bibloteket... Kan inte göra det i pyjamas, haha.

....Eller?

omg. jag borde göra det.

.....näääää för lat xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cat♥ - 12 augusti 2014 00:38

Hejhej, sitter och tittar på Orange is the New Black. Beroende framkallande som bara den! Håller även på att färga håret blått. Har haft det i snart 5 timmar och ska skölja ut det om en halvtimme eller så. Vilken färg? Jo, blått! (: Jag kör Ramona Fl...

Av Cat♥ - 30 juli 2014 08:49

Ikväll blir det tjejkväll med några tjejer i klassen 8D Vi ska sova över hos mig, köpa massa godis och sådant, och bara parta *^* Jag längtar. Min kompis Elin (som jag nämner ganska ofta här xD) ska sminka mig! Så jag vet inte om jag borde vara glad ...

Av Cat♥ - 29 juli 2014 01:34


Fick ett halsband utav min farmor igår (åkt hem nu ):) och det är seriöst ahsbwjjwvhshwjsjs SÅ FINT ;AA; Finaste halsbandet jag sett på riktigt. Tänker aldrig lämna mig ifrån det =3= Yesthatqueen (en internetkompis) sa åt mig att göra den till en ...

Av Cat♥ - 18 juli 2014 02:09

Skrev aldrig om att jag åkte till Paris i... April eller Maj... Tror det var April! Så här får ni äntligen bilderna som jag tagit xD ...

Av Cat♥ - 18 juli 2014 02:02


Jag har spenderat heeela dagen till att packa. Så mycket kläder för en vecka i Skövde, så lite tid. Imorgon ska vi packa in allt i bilen c: SEN ÄRE BARA ATT KÖRAA!! Kommer träffa farmor, farfar mina tre söta kusiner (och otroligt busiga), min fa...

Presentation


Jag är Cat - en 14 årig tjej som bloggar lite om allt och inget♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yaoi&Yuri~

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards