Devotissimo suo♥

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Cat♥ - 14 april 2014 22:19

Anledningen till att jag inte varit så aktiv de senaste dagarna är därför att jag har fyllt år i Torsdags! :D 

Det blev ett underbar fjortis-firande (blev 14) med presenter och McDonalds! Av mamma fick jag en resa till Paris med hene som sker om ungefär en månad! Wiihooo! Då kan jag fota en massa och visa er :3


På Lördagen fick jag en massa vintage-inspirerade krims-krams av mina mostrar. Såå ursnyggt ;-; 


Sedan på Söndagen, om jag minns rätt, så bestämde jag mig för att avsluta en vänskap med min kompis (vi kan kalla honom för Rebekka). Han är roten till en massa problem just nu, men han verkar inte ta det bra. Samtidigt, bör man väl inte stanna med någon som har svikit ens förtroende och nästan förstört min och min broder Gilberts tighta vänskap? Det tycker jag låter ohälsosamt.


Godnatt nu, imorgon kan jag blogga lite om Game of Thrones

(Dansande Miku till er!)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Cat - en 14 årig tjej som bloggar lite om allt och inget♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yaoi&Yuri~

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards