Devotissimo suo♥

Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Hemma~

Av Cat♥ - 23 juni 2014 01:00

Är hemma ifrån Sundsvall nu och det känns bra (: Ser på Pretty Little Liars på en superseg och bamselaggig dator. Funkar inte så jättebra... Men avsnittet är spännande iallafall!

Såg The Fault in Our Stars igår med Frida, min styvsyster och min ointresserade bror Alexander. Jag har läst boken, och förvänta er en recension, en review, utav filmen. SÅ BRA. ;~; Jag grät. Alot. Det var bara fyra till i bio-salongen dock xD

Under resan hem stannade vi vid birsta och fikade lite. Här har ni bild på min chokladbrownie~! (Och smoothie!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cat♥ - 12 augusti 2014 00:38

Hejhej, sitter och tittar på Orange is the New Black. Beroende framkallande som bara den! Håller även på att färga håret blått. Har haft det i snart 5 timmar och ska skölja ut det om en halvtimme eller så. Vilken färg? Jo, blått! (: Jag kör Ramona Fl...

Av Cat♥ - 30 juli 2014 08:49

Ikväll blir det tjejkväll med några tjejer i klassen 8D Vi ska sova över hos mig, köpa massa godis och sådant, och bara parta *^* Jag längtar. Min kompis Elin (som jag nämner ganska ofta här xD) ska sminka mig! Så jag vet inte om jag borde vara glad ...

Av Cat♥ - 29 juli 2014 01:34


Fick ett halsband utav min farmor igår (åkt hem nu ):) och det är seriöst ahsbwjjwvhshwjsjs SÅ FINT ;AA; Finaste halsbandet jag sett på riktigt. Tänker aldrig lämna mig ifrån det =3= Yesthatqueen (en internetkompis) sa åt mig att göra den till en ...

Av Cat♥ - 18 juli 2014 02:09

Skrev aldrig om att jag åkte till Paris i... April eller Maj... Tror det var April! Så här får ni äntligen bilderna som jag tagit xD ...

Av Cat♥ - 18 juli 2014 02:02


Jag har spenderat heeela dagen till att packa. Så mycket kläder för en vecka i Skövde, så lite tid. Imorgon ska vi packa in allt i bilen c: SEN ÄRE BARA ATT KÖRAA!! Kommer träffa farmor, farfar mina tre söta kusiner (och otroligt busiga), min fa...

Presentation


Jag är Cat - en 14 årig tjej som bloggar lite om allt och inget♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yaoi&Yuri~

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards